Portada > Actualitat > Noticies > Selecció treballador/a laboral per a gestionar el punt d'informació de la masia de Can Figueres

NOTÍCIES

28/10/2015

La Junta de Govern, en sessió celebrade el 27 d'octubre de 2015, va aprovar les bases per a la selecció d’un treballador/a laboral per gestionar el punt d’informació a obrir en la planta baixa de l’equipament del conjunt arquitectònic de la Masia de Can Figures, que es transcriuen:

 

BASES SELECCIÓ TREBALLADOR/A LABORAL PER A GESTIONAR EL PUNT D’INFORMACIÓ DE LA MASIA  DE CAN FIGUERES.

 

1. Objecte

L'objecte d'aquestes bases és regular el procés de selecció d’un/a treballador/a per el punt d’informació que s’instal·larà en la planta baixa de la Casa Gran  del conjunt arquitectònic de la Masia de Can Figureres,  finançat per la Diputació de Barcelona en el marc del Conveni  de cooperació i col·laboració,  subscrit amb l’Ajuntament  de Gualba,  per al foment i ordenació de l’ús públic del Parc Natural del Montseny, per a l’any  2015.

 

2. Requisits generals

Els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

1)    Estar inscrits en el Servei d’Ocupació de Catalunya com  a demandant d'ocupació.

2)    Tenir l’edat mínima de 18 anys  i no excedir de l'edat de jubilació forçosa

3)    Tenir nacionalitat espanyola,  de qualsevol país de la UE o bé permís de residència.

4)    No patir cap malaltia  o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

5)    No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari, del servei a l'Estat, a les Comunitats Autònomes o a les Entitats Locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, per sentència ferma.

6)    No estar afectat/a per cap dels motius d'incompatibilitat  continguts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre que es refereix al personal al servei de les administracions públiques.

7)  Estar en possessió del títol d’Eso, Graduat Escolar, FP1 o equivalent.

8)  Acreditar el coneixement del nivell C de català mitjançant certificat de la Junta    permanent de Català o equivalent, o superar la prova de  nivell el resultat de la qual serà “apte” o “no apte”.

 

3. Funcions

 

La persona contractada haurà de realitzar les següents funcions:

 

-          Facilitar informació sobre el municipi de Gualba ( allotjaments,  establiments i industries, activitats, festes i tradicions)

-          Facilitar informació sobre el Parc Natural del Montseny ( itineraris,  punts d’interès...)

-          Venda de publicacions i mapes.

-          Dinamització del Punt Tic.

-          Gestió de les instal·lacions de la Masia de Can Figueres.

 

4. Forma i termini de presentació d'instàncies i documentació.

Les instàncies  es presentaran a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Gualba situada al Pg. Montseny, 13 bxos, en horari d'atenció al públic. El termini per presentar les instàncies finalitza el dia 7 de novembre de 2015 a les 13:00h.

Per acreditar les condicions o requisits de participació caldrà portar original i còpia o bé còpia compulsada dels següents documents:

- DNI, NIE, o altres documents oficials on consti la nacionalitat.

- Currículum  vitae

- Acreditació de la titulació exigida per participar en el procés selectiu.

- Acreditació de l'experiència professional.  Caldrà  aportar un informe de Vida Laboral i/o documentació acreditativa de la categoria professional. És obligatori que de la documentació presentada es pugui desprendre data d’alta en l’empresa, data de baixa, funcions i categoria professional.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es revisaran els requisits d'accés i la documentació aportada i s'informarà a les persones que han  acreditat correctament els requisits de participació , i per tant, continuen en el procediment. Aquesta informació es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament.

 

5.  Procés de selecció

La selecció s’efectuarà mitjançant :

A)      Valoració del currículum dels aspirants ( mèrits al·legats  i acreditats documentalment). Es valorarà amb un màxim de 10 punts d’acord amb el següent barem:

  1. Experiència professional ( màxim 5 punts).

-          Per serveis prestats en lloc de treball de similars característiques en una administració pública 1 punts/mes complert.

-          Per serveis prestats en lloc de treball de similars característiques en una empresa privada  0,5 punts/mes complert

2. Cursos de formació i perfeccionament (màxim 5 punts).

Per a l'assistència a cursos relacionats amb les comeses assignades al lloc de treball,  segons l'escala següent:


-Per cursos de durada inferior a 21 hores, per cadascun 0,05 punts.
-Per cursos de durada de 21 hores a 40 hores, per cadascun 0,10 punts.
-Per cursos de durada de 41 hores a 60 hores, per cadascun 0,20 punts.

-Per cursos de durada de 61 hores a 100 hores, per cadascun 0,30 punts.

B) Una entrevista personal amb els aspirants. S’avaluarà  la idoneïtat dels aspirants en matèria d’atenció al públic i funcions del lloc de treball a cobrir, la motivació de l’oferta i alguna pregunta tècnica sobre el treball a realitzar.

 Es valorarà amb una puntuació màxima de 10 punts.

Si així es considera, es podrà acordar la realització d’una  prova pràctica d’habilitats  o activitats relacionades amb el lloc de treball a ocupar, que serà valorada amb 10 punts.

6.  Òrgan de selecció

President/a: Secretaria de la Corporació.

Vocal: Una funcionària de la Corporació.

Vocal: Una funcionària de la Corporació.

Secretari/a: Un/a treballadora de l’Ajuntament

 

7. Contractació i condicions de treball

Es formalitzarà un contracte de treball  fins el 31 de desembre de 2015, amb possibilitat de pròrroga del contracte si es renova o prorroga el conveni subscrit amb la Diputació de Barcelona per per al foment i ordenació de l’ús públic del Parc Natural del Montseny.

La Jornada de treball serà de  1O a 16  hores setmanals. Els dissabtes de 10:00h a 14:00h i de 16:00h a 18:00h. Els diumenges i festius de 10:00h a 14:00h.

La retribució serà de 500€ bruts/mensuals

8. - Altres dades de la convocatòria

 Les presents bases, els anuncis referents a la convocatòria i els resultats dels processos selectius es publicaran al tauler d’anuncis i a la pàgina web de l’ajuntament.

El tribunal queda facultat per resoldre qualsevol dubte que es presenti durant el procés de selecció, i per a prendre els acords necessaris per bon ordre del mateix.

La convocatòria, les bases, i els actes que se’n derivin podran ser impugnats en els supòsits i formes previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú.

 

Arxivat a: General